Program: L-V: 9:00-17:00, S-D: Inchis | Apelare rapida: +40 771 725 439

Transport

Transportul produselor STANDARD comercializate pe site-ul www.panouri-riflate.ro, se va realiza prin transportatori nationali de marfa. In cazul in care apar probleme in momentul receptiei produselor, va rugam sa ne contactati imediat. Produsele cu defecte cauzate de transportator se vor inlocui gratuit de catre firma noastra. Pentru o mai buna solutionare a problemelor, va rugam sa realizati fotografii in momentul primirii coletului, pentru a evidentia zona afectata, inainte de desfacerea completa a produselor.

Pentru comenzile personalizate, poate fi necesar transportul specializat, efectuat de catre partenerii Panouri Riflate. Acest tip de transport poate genera costuri suplimentare, care insa vor fi comunicate clientului in prealabil.

Perioada estimata de livrare a produselor este intre 7 si 60 zile calendaristice.

Orice situatie ce ar putea genera intarzierea livrarii, va fi comunicata clientului si se va stabili din nou o data de livrare.

Posibila intarziere a unei comenzi nu obliga Panouri-Riflate.ro sa restituie partial sau integral contravaloarea produselor.

Montaj

Montajul panourilor riflate se poate realiza de catre echipa Panouri Riflate sau de catre partenerii nostri din orasul dumneavoastra. 

Panourile vor fi realizate pe baza MASURATORILOR oferite de client. Panouri-Riflate.ro, nu este raspunzator de diferente de nivel, pereti strambi sau nepotrivirea pieselor in spatiul casnic, daca masuratorile nu au fost oferite in mod corect. Echipa Panouri-Riflate.ro, NU SE DEPLASEAZA pentru efectuarea masuratorilor. Raspunderea este a clientului, iar renuntarea la comanda dupa ce aceasta a fost plasata, nu este posibila daca executia produselor a fost facuta in mod corect, pe baza masuratorilor, schitelor sau proiectelor 3D, oferite in prealabil.

Montajul specializat implica montarea panourilor intr-un mod profesional, drept, insa fara a interveni asupra produselor pentru a urmari linia peretilor sau tavanelor strambe. Daca considerati ca spatiul dumneavoastra are astfel de probleme, va rugam sa oferiti masuratorile din zona in care inaltimea este cea mai mica.

Cost Montaj Specializat – 1.500 lei (Pentru proiecte cu valoarea totala sub 10,000 lei) sau 15% din valoarea proiectelor ce depasesc 10,000 lei

Politica de retur

Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la www.panouri-riflate.ro si vrei sa renunti la cumparare si
implicit sa primesti banii inapoi, poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in 14 zile, conform
dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor
încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un
comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care
utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de
comunicatie la distanta.

Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul
www.panouri-riflate.ro

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile, fara penalitati si
fara invocarea vreunui motiv.

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:

a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;

b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de
consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:

(i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate
separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de
consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;

(ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o
parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a
ultimului produs sau a ultimei piese;

(iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în
care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră
în posesia fizică a primului produs;

c) în cazul contractelor pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu
prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau de conţinuturi digitale
care nu sunt livrate pe un suport material, data încheierii contractului.

Omisiunea informaţiilor privind dreptul de retragere

 

În cazul în care profesionistul nu a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere
conform dispozitiilor OUG 34/2014, perioada de retragere expiră la 12 luni de la sfârşitul perioadei iniţiale
de retragere de 14 zile.

În cazul în care profesionistul a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere în termen
de 12 luni de la data la care produsele/serviciile se considera livrate, conform mentiunilor din sectiunea

de mai sus, perioada de retragere expiră în 14 zile de la data la care consumatorul primeşte informaţiile
respective.

Obligaţiile care revin profesionistului în cazul retragerii

Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului,
inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de
la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu
dispozitiile legii.

Profesionistul rambursează sumele menţionate mai sus folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele
folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord
cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane
în urma rambursării.

Fără a aduce atingere primului paragraph al prezentei sectiuni, profesionistul nu este obligat să
ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare
decât livrarea standard oferită de profesionist.

Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul
contractelor de vânzare, profesionistul poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor
care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului
conform căreia acesta a trimis produsele către profesionist, luându-se în considerare data cea mai
apropiată.

Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii

Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea
produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care
profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul
contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul
consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă
produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.

Exceptări de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în
afara spaţiilor comerciale următoarele:

– contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu
acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că
îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;

– furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care
profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

– furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în
mod clar;

– furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

 

– furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive
de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

– furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte
elemente;

– furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de
vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de
fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;

– contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la
domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel
de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau
furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere
sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;

– furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost
desigilate după livrare;

– furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de
astfel de publicaţii;

– contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;

– prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de
maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată
sau o perioadă de executare specifică;

– furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu
acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că
îşi va pierde dreptul la retragere.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la
unul din numerele de telefon afisate pe www.panouri-riflate.ro

Garantia produselor

Produsele noastre beneficiaza de o garantie de 24 luni.

Garantia se aplica doar daca produsele sunt intretinute respectand recomandarile echipei Panouri Riflate:

  • Produsele NU se vor curata cu agenti chimici ce pot ataca finisajele. Pentru curatare, SE VA folosi o carpa/laveta sau pensula uscata.
  • Produsele NU se vor monta in spatii cu umiditate constanta (Ex. baie, balcon deschis, in exterior sub lumina soarelui directa sau a precipitatiilor.

Pentru a beneficia de inlocuirea produselor defecte, se va face o investigatie in decursul a 14 zile de la primirea produsului defect. Daca se constata ca produsul nu a fost ingrijit urmand recomandarile Echipei Panouri Rfilate, se vor trimite inapoi fara a fi inlocuite si clientul va suporta costurile de livrare.

In cazul in care defectele apar in urma unei executari gresite, (crapaturi, inconvoieri), echipa Panouri Riflate va inlocui produsul defect si va suporta costurile de livrare.

Metode de plata

Se poate realiza plata prin transfer bancar in contrul societatii, disponibil in pagina de finalizare a comenzii.

Pentru plata cu cardul nu este disponibila pentru moment.

Updating…
  • Nu ai niciun produs în coș.